تبلیغات
بیمه کارآفرین - بیمه را جور دیگری بیاموزید، پیشنهادی برای کارکنان و نمایندگان بیمه
 
بیمه کارآفرین
روح الله زارعی کارشناس،مشاور و نماینده رسمی بیمه کارآفرین کد3032 و نماینده برتر استان لرستان
درباره وبلاگ


روح الله زارعی کارشناس و نماینده رسمی بیمه کارآفرین
نماینده برتر استان لرستان کد 3032
آدرس : بروجرد 45 متری شهرداری روبروی شهرداری
تلفن : 06642516062 و 06642501573 و 09901153032 و 09339003032

مدیر وبلاگ : روح الله زارعی
 آنان که دستی در صنعت بیمه دارند، خوب می‌دانند که آموزش مداوم برای ادامه حیات موثر صنعت بیمه نقشی بسیار اساسی دارد. همه‌چیز، از فروش محصولات گرفته تا نحوه برخورد کارمندان بیمه با مشتریان و نیز فرآیندها و مقرراتی که هیات‌های خارجی بر شرکت بیمه وضع می‌کنند، نیاز به آموزش و روزآمدسازی پیوسته دارد. ازاین‌رو، برای پیاده‌سازی بهینه مساله آموزش در صنعت بیمه، نوین‌ترین رویکرد، یادگیری الکترونیکی (مجازی) است. اطلاعات مناسب و روزآمدی که بدین طریق به دست می‌آید، برای صنعت بیمه و فعالان آن بسیار مفید است.

همچنین، وقتی‌که با بخش منحصربه‌فردی مثل صنعت بیمه سروکار دارید، باید بدانید که برای برآورده ساختن کامل نیازهای مدام در حال تغییر این حوزه، لازم است که آموزش‌تان کامل و کامل‌تر شود. از آنجا که همه‌چیز مدام در حال تغییر و تحول است -مثلا مقررات و فرآیندها مدام عوض می‌شوند- کارکنان‌تان باید به آخرین اطلاعات دسترسی داشته باشند. همین طبیعت در حال تغییر صنعت بیمه باعث می‌شود که به این موضوع پی برد که آموزش مجازی، علاوه بر مزایای دیگری که دارد، بهترین راه برای کسب مهارت در این صنعت است. تحقیقات نشان می‌دهد که حدود 42 درصد از شرکت‌های پیشرو آموزش معتقدند که یادگیری برخط (آنلاین) به افزایش درآمدها انجامیده است.

 

حفظ اعتبار با آموزش مجازی

ازآنجاکه بخش‌های بانکداری و مالیه جزو اولین‌هایی بودند که آموزش فناوری پایه را در پیش گرفتند، جای شگفتی نیست که آنان هنوز تحت سیطره این شیوه آموزش هستند. بسیاری از قواعد و مقررات دولت‌ها و نیز معیارهای صنعت بیمه، به‌ویژه هنگام کار با صنعت بیمه، پیوسته روزآمدسازی می‌شوند.

این صنایع فناوری پایه، برخلاف روش‌های سنتی آموزش که غالبا اطلاعات به‌دردنخور را به شیوه‌ای کسل‌کننده در اختیار می‌گذراند، می‌توانند مستقیما از طریق آموزش مجازی تازه‌ترین و معتبرترین اطلاعات را در اختیار کارکنان بگذارند. بنابراین، سوال پیش می‌آید که آموزش مجازی در صنعت بیمه به چه دردی می‌خورد؟

در رابطه با آموزش مجازی، صنعت بیمه درست مثل بخش‌های بانکی و مالی، به‌طور خاصی منحصربه‌فرد است. این سازمان‌ها می‌توانند تقریبا همه فرآیند آموزشی خود را با سامانه‌های آموزش مجازی به انجام رسانند. اگر بخواهیم تنها به مثال‌های کوچکی از نحوه مفید بودن آموزش مجازی در صنعت بیمه بپردازیم، موارد زیر را می‌توان ذکر کرد:

 

آموزش انطباق

با توجه به شمار زیاد هیات‌های نظارتی در صنعت بیمه، بسیار ضروری است که کارکنان از تازه‌ترین اطلاعات نظارتی خبر داشته باشند. با آموزش مجازی می‌توانید اطلاعات روزآمد و صحیح درباره انطباق شرکتی و مقررات ملی و بین‌المللی کسب کنید. به‌عنوان پاداشی اضافه، هنگامی‌که کارکنان فرآیند آموزشی خود را برای اخذ تأییدیه تکمیل می‌کنند، به آنان خبر داده می‌شود.

 

آموزش نرم‌افزار

نرم‌افزار بخشی عظیم در صنعت بیمه است و یادگیری نحوه عملیاتی کردن راهکاری‌های فناورانه مهارتی حیاتی برای کارمندان صنعت بیمه به شمار می‌رود. کارکنان در زمینه نرم‌افزار مدام آموزش می‌بینند و با روزآمدسازی نرم‌افزارها، آنان هم مهارت‌های خود را روزآمدسازی می‌کنند. تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که حدود 91 درصد رهبران یادگیری و توسعه فکر می‌کنند که فناوری‌های آموزش باید بتوانند واکنش سریع‌تری به شرایط متغیر کسب‌وکاری و تغییرات سازمانی از خود نشان دهند.

 

فروش و مهارت‌های نرم

خوبی یک شرکت بیمه را با تعداد فروشندگان ماهر آن باید سنجید و خوشبختانه آموزش مجازی می‌تواند مجموعه آموزش‌های فروش نوین و معتبر را به کارکنان منتقل کند تا با نهایت توان بتوانند فعالیت کنند. دیگر مهارت‌های نرم که برای این موضوع نقش اعتبار دارند نیز از طریق آموزش مجازی فراگرفته می‌شوند و کارکنان نیز اغلب از اینکه پایه دانش خود را افزایش می‌دهند، احساس رضایت و قدردانی می‌کنند. نرخ رشد ترکیبی سالانه بازار آموزش مجازی در سراسر دنیا 4/4 درصد است و برآورد می‌شود که تا پایان سال 2018 میلادی به 53 میلیارد دلار برسد.

فروشندگان بیمه نیازمند بهبود مستمر در دانش فنی و بازاریابی هستند. برای به کار بستن این دانسته‌ها در عمل هم لازم است از روش مربی‌گری استفاده شود. بازاریابی بیمه یک مهارت است. با خواندن چند کتاب و شرکت در چند سمینار، کارگاه یا کلاس نمی‌توان مهارت را ایجاد یا تقویت کرد. اگر این کار میسر بود تیم‌های ورزشی از همین روش استفاده می‌کردند و مبالغ هنگفتی را صرف دستمزد مربیان و محل تمرین نمی‌کردند. این نوع آموزش هزینه سنگینی دارد. شرکت‌های بیمه - که بیشترین نفع را از این نوع آموزش خواهند برد- باید ملزم به تأمین این هزینه‌ها شوند. به‌این‌ترتیب از تعداد نمایندگان کاسته شده و بر کیفیت کار آن‌ها افزوده خواهد شد.






نوع مطلب : مقالات بیمه ای، اخبار بیمه ای استان، اطلاعات بیمه ای، اخبار بیمه ای، 
برچسب ها : حفظ اعتبار با آموزش مجازی، آموزش انطباق، آموزش نرم افزار، فروش و مهارتهای نرم، آموزش و روز آمد سازی پیوسته، یادگیری الکترونیکی،
لینک های مرتبط : بیمه کار آفرین، کافه بیمه، استعلام بیمه، بیمه مرکزی، محسن مهربان، محک،
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
پربازدیدترین مطالب
تماس با ما اوقات شرعی پنجره جدید مشاهده صفحه جدید افراد انلاین Online User ابزار نضر سنجی IS
کد الکسا
فال عشق
اخرین اخبار