بیمه کارآفرین
روح الله زارعی کارشناس،مشاور و نماینده رسمی بیمه کارآفرین کد3032 و نماینده برتر استان لرستان
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


روح الله زارعی کارشناس و نماینده رسمی بیمه کارآفرین
نماینده برتر استان لرستان کد 3032
آدرس : بروجرد 45 متری شهرداری روبروی شهرداری
تلفن : 06642516062 و 06642501573 و 09901153032 و 09339003032

مدیر وبلاگ :روح الله زارعی
کافه بیمه(استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه در تمامی شرکت ها زیر نظر بیمه مرکزی)cafeebime.com
غفلت شرکت های بیمه در برخورد ریشه ای یا تخلف و تقلب می تواند باعث خروج میلیاردها تومان پول از محل پرداخت خسارت های جعلی شود.
در روزهایی که فناوری می تواند به شرکت های بیمه برای جلوگیری از تقلب و تخلف و باندهای کلاهبرداری کمک قابل توجهی کند، متاسفانه شرکت های بیمه از این موضوع غفلت می کند. چالشی که از دیرباز گریبانگیر شرکت های بیمه بوده و روز به روز به صورت یک تهدید جدی درشرکت های بیمه مطرح می شود، تقلب و تخلف رخ داده از سوی افراد متخلف است.
غلامرضا سلیمانی امیری رئیس کل بیمه مرکزی در سخنانی که در روز 26 دی ماه امسال و در همایش ارزیابان خسارت مطرح کرد، گفت سالانه12 هزار میلیارد تومان رقم خسارت پرداختی بیمه شخص ثالث است که برای حدود 20درصد و دوهزار میلیارد تومان آن یا مدارک کافی وجود ندارد یا غیر واقعی است.
این موضوع و رقم بزرگ به خوبی نشان می دهد که اگر نظارت و کنترل مشخصی از سوی شرکت های بیمه برای پیشگیری و کشف تقلب و تخلف نباشد، آینده روشنی پیش روی شرکت های بیمه قرار ندارد. هیچ رقم دقیقی از میزان تقلبات و تخلفات در زمینه بیمه های تکمیلی درمان، مسئولیت، بدنه اتومبیل،... وجود ندارد.
شاید این سوال در ذهن بسیاری از افراد شکل بگیرد که آیا تخلفات کوچک برخی بیمه گذاران از محل بیمه های تکمیلی درمان می تواند به شرکت های بزرگ بیمه ای ضربه بزند یانه؟ موضوع صحبت این نوع از تخلفات نیست بلکه موضوع بیشتر متوجه باندهای سازمان یافته حتی بعضا با همکاری برخی از کارمندان خود شرکت ها باشد.
شاید ارقام مورد اشاره از محل تقلب و تخلف بزرگ به نظر نرسد اما همین رقم نیز نوعی دست کردن در جیب بیمه گذاران است. بررسی ها نشان می دهد که اگر هزینه های واریزی مستقیم به حساب بیمه گذاران و خسارت دیدگان را بررسی کنیم، هنوز در چند مرحله این فهرست ها به طور دست نویس انجام می شود. این موضوع البته تنها شامل شرکت های بیمه نیست و برخی از شرکت های کار گزاری آ«ها را نیز در بر می گیرد.
غفلت شرکت های بیمه ای دراین زمینه را می توان با ارتقای سطح تحصیلات، برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های عملی، توانایی و مهارت به ویژه در زمینه مالی و استفاده از فناوری نوین کاهش داد.
نباید این نکته را نیز از نظر دور داشت که شگردهای تقلب همزمان با پیشرفت های فناوری و استفاده از فناوری افزایش یافته و لازم است تابه طور مرتب این شگردها کشف و به تمامی کارکنان و کارشناسان صنعت بیمه معرفی شوند.
با این حال لازم است تا برای جلوگیری از این خسارت های دروغین، سیستم های کنترلی و نظارتی در شرکت های بیمه تقویت شده و بانک های اطلاعاتی مشخصی از متقلبان و متخلفان بیمه ای ایجاد شود.




نوع مطلب : مقالات بیمه ای، اخبار بیمه ای استان، اطلاعات بیمه ای، اخبار بیمه ای، خسارت بیمه شخص ثالث، دیه، بیمه بدنه، بیمه ثالث، 
برچسب ها : تخلفات بیمه ای، بیمه تکمیلی درمان، کشف تقلب و تخلف، بانک های اطلاعاتی، خسارت های جعلی، باندهای کلاهبرداری، ارزیابان خسارت،
لینک های مرتبط : کافه بیمه، سامانه استعلام،، بیمه مرکزی، بیمه کار آفرین، محسن مهربان، محک،
          
دوشنبه 8 بهمن 1397





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
پربازدیدترین مطالب
تماس با ما اوقات شرعی پنجره جدید مشاهده صفحه جدید افراد انلاین Online User ابزار نضر سنجی IS
کد الکسا
فال عشق
اخرین اخبار
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات