بیمه کارآفرین
روح الله زارعی کارشناس،مشاور و نماینده رسمی بیمه کارآفرین کد3032 و نماینده برتر استان لرستان
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


روح الله زارعی کارشناس و نماینده رسمی بیمه کارآفرین
نماینده برتر استان لرستان کد 3032
آدرس : بروجرد 45 متری شهرداری روبروی شهرداری
تلفن : 06642516062 و 06642501573 و 09901153032 و 09339003032

مدیر وبلاگ :روح الله زارعی

کافه بیمه(استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه در تمامی شرکت ها همراه با ارسال رایگان زیر نظر بیمه مرکزی)cafeebime.com

نمایشگاه "یار مهربان" به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با رویکرد فرهنگسازی و افزایش سطح اشتیاق به کتاب و کتابخوانی در بیمه مرکزی برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی،نمایشگاه کتاب های عمومی با صدها عنوان اثر برگزیده از ناشران معتبر، کتب آموزشی و کتاب های کودکان به مدت دو هفته در محل بیمه مرکزی برگزار خواهد شد.
عرضه کتب نفیس، آثار خلاقانه در حوزه کودک و نوجوان و تازه ترین محصولات فرهنگی از ویژگی های نمایشگاه کتاب "یار مهربان" خواهد بود.





نوع مطلب : مقالات بیمه ای، اخبار بیمه ای استان، اطلاعات بیمه ای، اخبار بیمه ای، 
برچسب ها : نمایشگاه یار مهربان، نمایشگاه بیمه مرکزی، ناشران معتبر، انقلاب اسلامی، کتاب های کودکان، محصولات فرهنگی، کودکان و نوجوانان،
لینک های مرتبط : کافه بیمه، سامانه استعلام، بیمه مرکزی، محک، محسن مهربان، بیمه کار آفرین،
          
شنبه 6 بهمن 1397
کافه بیمه ( استعلام،مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه در تمامی شرکت ها همراه با ارسال رایگان زیرنظر بیمه مرکزی)cafeebime.com

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گروه‌های حرفه‌ای نمایش با رویکرد تبیین مفاهیم بیمه‌ای در مدارس مناطق مختلف تهران به اجرای برنامه‌های مفرح و هنری می‌پردازند.

 کارشناسان بیمه‌ای نیز برای اطلاع‌رسانی دقیق‌تر و پاسخ به پرسش‌های بیمه‌ای دانش‌آموزان با این گروه‌های هنری، راهی مدارس پایتخت می‌شوند و علاوه‌بر آن کتاب‌های منتشرشده توسط بیمه مرکزی که به تایید وزارت آموزش و پرورش رسیده است در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
در این برنامه همچنین در قالب مسابقه‌ای برداشت‌های دانش‌آموزان از مفاهیم بیمه‌ای اخذ و به برترین آثار جوایزی اهدا می‌شود. معلمان و کادر آموزشی مدارس نیز با دریافت کتاب‌های ویژه با مفاهیم بیمه‌ای آشنا خواهند شد.
شایان ذکر است اجرای این برنامه‌های هنری که هم‌اکنون در حال برگزاری است در چهل نوبت و در چهل مدرسه تهران ادامه خواهد داشت.





نوع مطلب : مقالات بیمه ای، اخبار بیمه ای استان، اطلاعات بیمه ای، اخبار بیمه ای، 
برچسب ها : مدارس تهران، زنگ بیمه ی، پرسش های بیمه ای، معلمان و کادر آموزشی مدارس، مسابقه دانش آموزان، برنامه های هنری، وزارت آموزش و پرورش،
لینک های مرتبط : کافه بیمه، سامانه استعلام،، بیمه مرکزی، بیمه کار آفرین، محک، محسن مهربان،
          
شنبه 6 بهمن 1397
کافه بیمه(استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انوع بیمه در تمامی شرکت ها همراه باارسال رایگان زیر نظر بیمه مرکزیcafeebime.com)
ابوطالب قره چماقلو  گفت: تقسیم ریسک بین شرکت‌ها در دو نوع  انجام می‌شود، نوع اول چند شرکت در قالب یک کنسرسیوم یا یک تفاهم‌نامه مشترکبیمه‌نامه‌ای را همزمان باهم به نسبت سهم متعهد می شوند و درنوع دیگر، یک شرکت راهبر می‌شود و ریسک را می‌گیرد و بین بقیه شرکت‌های بیمه  توزیع می‌کند، یعنی مقابل بیمه گزار یک شرکت بیمه است و پشت آن یک تعداد شرکت‌های بیمه قرار دارند.

وی بیان کرد: برای راهبر شدن باید یک سری ضوابط وجود داشته باشد، به عنوان نمونه یک شرکت بیمه باتوانگری مالی  پایین می‌رود یک ریسک بالایی را بر می‌دارد و راهبر می‌شود قاعدتا شرکتی که راهبر می‌شود باید بخش بزرگتری از ریسک را قبول کند و مابقی را توزیع کند که در اینصورت دچار مشکل می‌شود .

معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه تجارت نو اظهار کرد: در ریسک‌های بزرگ معمولا شرکت بیمه ایران راهبر می‌شود و دلیل اصلی این موضوع  این نیست که دیگر شرکت‌های بیمه تمایلی به راهبر شدن ندارند بلکه دلیل اصلی این است که بیمه‌گزاران بزرگ تکیه کردن به بیمه ایران را راحت تر می‌پذیرند.

قره چماقلو دلیل بعدی را در جسارت نداشتن شرکت‌های کوچک در پذیرفتن ریسک‌های بزرگ دانست و عنوان کرد شرکت‌های کوچکتر از نرخ دادن به بیمه‌گزاران بزرگ می‌ترسند و بیمه ایران به دلیل وزنه سنگینی که در صنعت دارد به قراردادهای بزرگ ورود می‌کند، اما همیشه بیمه ایران راهبر نمی‌شود و شرکت‌های دیگری هم هستند که قابلیت پذیرش ریسک را دارند.

وی ادامه داد: اگر شرکت‌ها نمی توانند با بیمه ایران رقابت کنند به آئین نامه 95 ربطی ندارد .

معاون توسعه بازاروشبکه فروش بیمه تجارت نو تصریح کرد: در تجارت مساوات معنی ندارد، هر شرکتی باید رقابت و سهم خود را بیشتر کند و همچنین اگر قرار باشد مرجعی بیاید این کیک را ببرد و به هر شرکتی یک سهمی بدهد این درست نیست.

قره چماقلو گفت: اینکه هر شرکتی به اندازه سهم سرمایه‌اش در صنعت ریسک بر دارد ، این عدالت نیست به دلیل اینکه هر جایی که توزیع اتفاق افتد از تجارت خارج می‌شود و به آن مشارکت و توافق می‌گویند.

 وی عنوان کرد: اگر این توزیع از بالا به پایین باشد و سهمیه در نظر گرفته شود ، پسرفت در تجارت است و به معنی یک رقابت حرفه‌ای نیست یعنی در واقع ناتوانی را با سهمیه دادن پوشش می‌دهیم.

قره چماقلو اظهارکرد: اگر نهاد ناظر همچین ضابطه‌ای را گذاشته  ایرادی ندارد  و الزاما همه شرکت‌ها با همه آئین‌نامه‌ها موافق نیستند.





نوع مطلب : مقالات بیمه ای، اخبار بیمه ای استان، اطلاعات بیمه ای، اخبار بیمه ای، 
برچسب ها : ریسک شرکت های بیمه، نرخ بیمه نامه، بیمه گذار، شبکه فروش بیمه، نرخ دادن به بیمه گذاران، سرمایه صنعت بیمه، بیمه گذاران بزرگ،
لینک های مرتبط : کافه بیمه،، سامانه استعلام،، بیمه مرکزی، بیمه کار آفرین، محک، محسن مهربان،
          
شنبه 6 بهمن 1397
صدور آنلاین بیمه عمر و سرمایه گذاری در تمامی شرکت های بیمه ای همراه با مشاوره رایگان زیر نظر بیمه مرکزی کشور با ارسال رایگان در محل دلخواهتان
بیمه عمرو سرمایه گذاری یک سرمایه گذاری سود آور و معاف از مالیات با پوشش های: پوشش فوت به هرعلت، پوشش هزینه های پزشکی، پوشش نقص عضو، پوشش بیماریهای خاص و سرطان، امکان دریافت وام بدون ضامن، پرداخت آنلاین اقساط بیمه عمر، عدم محدودیت سنی، پرداخت سود مشارکت در منافع، انتخاب ذینفع و...

[
]





نوع مطلب : مقالات بیمه ای، اخبار بیمه ای استان، اخبار بیمه ای، اطلاعات بیمه ای، بیمه عمر، بیمه کارآفرین، 
برچسب ها : بیمه عمر و سرمایه گذاری، پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری، بازنشستگی بیمه ی عمر و سرمایه گذاری، صدور آنلاین و استعلام بیمه عمر و سرمایه گذاری، پرداخت اقساط بیمه عمر و سرمایه گذاری، میزان پرداخت سود مشارکت در منافع، وام بدون ضامن بیمه عمر،
لینک های مرتبط : کافه بیمه، استعلام بیمه، بیمه مرکزی، محک، محسن مهربان، بیمه کار آفرین،
          
پنجشنبه 4 بهمن 1397
کافه بیمه
استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه( بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه مسولیت، بیمه آتش سوزی و زلزله، بیمه عمر و سرمایه گذاری) در تمامی شرکت های بیمه زیر نظر بیمه مرکزی، همراه با ارسال رایگان و جوایز ویژه
[
]




نوع مطلب : مقالات بیمه ای، اخبار بیمه ای استان، خسارت بیمه شخص ثالث، اطلاعات بیمه ای، اخبار بیمه ای، دیه، بیمه ثالث، 
برچسب ها : قانون جدید بیمه شخص ثالث، صدور آنلاین بیمه شخص ثالث، مقایسه قیمت بیمه شخص ثالث در کافه بیمه، استعلام بیمه نامه شخص ثالث، بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه ی موتوری، جریمه بیمه شخص ثالث، تخفیفات بیمه شخص ثالث،
لینک های مرتبط : کافه بیمه، سامانه استعلام، بیمه مرکزی، بیمه کار آفرین، محک، محسن مهربان،
          
پنجشنبه 4 بهمن 1397

کافه بیمه(استعلام، مقایسه وخرید آنلاین انواع بیمه در تمامی شرکت ها همراه با ارسال رایگان زیر نظر بیمه مرکزی)cafeebime.com

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی مسئله درمان ایثارگران شاغل مجدداً به بنیاد سپرده شد و امیدواریم با کمک دولت و مجلس و تأمین به‌موقع بودجه لازم زمینه ارائه مناسب این خدمات حیاتی توسط بنیاد فراهم شود.

 حجت الاسلام والمسلمین سید «محمدعلی شهیدی»، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در جلسه شورای معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از استماع گزارش فعالیت های صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و ضمن تسلیت ایام فاطمیه، گفت: این صندوق بر اساس ماده ۳۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در سال ۱۳۹۵ تشکیل شده است و تاکنون فعالیت‌های خوبی در راستای تخصیص تسهیلات کارآفرینی به ایثارگران داشته و با استفاده از ظرفیت‌های موجود و کمک بانک‌ها بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال و کارآفرینی ایثارگران منظور شده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: حدود ۷۵۰ میلیارد تومان از تسهیلات پیش‌بینی شده مربوط به وام‌های روستایی است که تاکنون ۵ هزار نفر برای دریافت آن متقاضی شده‌اند و ۷۰۰ نفر نیز این تسهیلات را دریافت کرده‌اند که امیدواریم ایثارگران از این ظرفیت نیز استفاده لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: در سال جاری حدود ۱۹ هزار نفر از ایثارگران درخواست دریافت تسهیلات در حوزه اشتغال داشته‌اند که از این تعداد، ۱۴ هزار نفر به بانک‌ها معرفی شده‌اند و تاکنون ۳ هزار نفر موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند و امیدواریم با همکاری بانک‌ها و تکمیل فرایند دریافت وام، ایثارگران واجد شرایط تسهیلات لازم را دریافت کنند تا زمینه اشتغال برای عده بیشتری از ایثارگران فراهم شود.

معاون رییس جمهور در خصوص سایر امکاناتی که برای اشتغال ایثارگران در نظر گرفته شده است گفت: مشاوره و آموزش‌های قبل از دریافت تسهیلات و حمایت‌های شغلی از کارآفرینان ایثارگر بعد از ایجاد فعالیت‌های کارآفرینی مانند راه‌اندازی سامانه بابرکت برای فروش محصولات تولیدی این عزیزان از جمله فعالیت‌هایی است که برای تسهیل شرایط شغلی ایثارگران انجام می‌شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی برای اصلاح ماده ۱۳ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران که توسط رییس جمهور نیز ابلاغ شده است، بر اجرای این قانون توسط بنیاد تاکید کرد و گفت: بر اساس مصوبه جدید بیمه تکمیلی درمان ایثارگران شاغل، غیر شاغل و بازنشسته تماماً بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود و زمینه انجام این کار بر اساس سوابق اجرایی آن در بنیاد وجود دارد.





نوع مطلب : مقالات بیمه ای، اخبار بیمه ای استان، اطلاعات بیمه ای، اخبار بیمه ای، 
برچسب ها : رئیس بنیاد شهیدو امورایثارگران، بیمه تکمیل درمان ایثارگران، وام های روستایی، تسهیل شرایط شغلی ایثارگران، بیمه تکمیل درمان خانوار، مزایای بیمه تکمیلی، صندوق اشتغال و کار آفرینی ایثارگران،
لینک های مرتبط : کافه بیمه، سامانه استعلام،، بیمه مرکزی، محسن مهربان، بیمه کار آفرین، محک،
          
پنجشنبه 4 بهمن 1397

کافه بیمه(استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه(بیمه عمر) در تمامی شرکت ها همراه با ارسال ریگان زیر نظر بیمه مرکزی)cafeebime.com

کلاس آموزشی آنلاین طرح جدید بیمه های عمر(طرح اندوخته دار امید) در روز چهارشنبه 3بهمن ماه در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بیمه کارآفرین، این دوره آموزشی با حضور حیدری مدیرعامل، حجتی عضو هیأت مدیره و معاون امور شعب و نمایندگان و اسلامی معاون بیمه عمر و سرمایه گذاری به صورت آنلاین در سراسر کشور برگزار شد.

در این کلاس، نمایندگان با بسته های طرح جدید(طرح اندوخته دار امید) بیمه های عمر و سرمایه گذاری آشنا شدند و آموزش های لازم را کسب کردند.

زارعی- کارشناس و مشاور بیمه کارآفرین





نوع مطلب : مقالات بیمه ای، اخبار بیمه ای استان، بیمه کارآفرین، اخبار بیمه ای، اطلاعات بیمه ای، بیمه عمر، 
برچسب ها : بیمه عمر طرح اندوخته دار امید، کلاس آموزش آنلاین، سالن اجتماعات ساختمان مرکزی، دوره آموزشی، مدیر عامل- عضو هیات مدیره و معاون امور شعب، بیمه های عمر و سرمایه گذاری، معاون بیمه عمر و سرمایه گذاری،
لینک های مرتبط : کافه بیمه، سامانه استعلام، بیمه کار آفرین، محک، محسن مهربان، بیمه مرکزی،
          
پنجشنبه 4 بهمن 1397

کافه بیمه(استعلام، مایسه و خرید آنلاین انواع بیمه در تمامی شرکت ها همراه با ارسال رایگان زیر نظر بیمه مرکزی)cafeebime.com

دبیرکانون بازنشستگان استان تهران گفت: حق بیمه‌هایی که بیمه‌شدگان تحت پوشش هر ماه به تأمین اجتماعی می‌دهند، مبلغ کمی نیست و سؤال اینجاست که سرمایه‌گذاری حاصل از این مبلغ چه می‌شود و چرا باید صندوق بازنشستگی با این عظمت با بحران کسری نقدینگی مواجه شود.

پرویز احمدی پنجکی، در جمع بازنشستگان که با حضور پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس، مدیرکل تأمین اجتماعی شرق تهران و جمعی از بازنشستگان استان برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر تأمین اجتماعی با بحران روبروست و این بحران به حدی جدی است که دولت توان مقابله با آن را نخواهد داشت.

وی ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد که منابع نقدی سازمان تأمین اجتماعی در سال‌های 84 تا 93 به طور متوسط 27.5 درصد رشد داشته درحالی‌که رشد هزینه‌های سازمان در همان مدت 30 درصد بوده به طوریکه 2.5 درصد بیشتر از منابع بوده است.

دبیرکانون بازنشستگان استان تهران تأکید کرد: در سال 95 نیز منابع نقدی حاصل از حق بیمه 53 هزار میلیارد تومان بوده درحالی‌که مصارف سازمان 62 هزار میلیارد تومان رقم خورده و در آن سال، سازمان با کسری 9 هزار میلیارد تومانی مواجه شده است؛ بنابراین در صورت تداوم شرایط کنونی، میزان کسری نقدینگی تأمین اجتماعی در سال 1404، 119 هزار میلیارد تومان خواهد شد.

احمدی پنجکی افزود: حق بیمه‌هایی که بیمه‌شدگان تحت پوشش هر ماه به تأمین اجتماعی می‌دهند، مبلغ کمی نیست و سؤال اینجاست که سرمایه‌گذاری حاصل از این مبلغ چه می‌شود و چرا باید یک صندوق بازنشستگی با این عظمت با بحران کسری نقدینگی مواجه شود؟

وی به عواملی مانند سوءمدیریت در سازمان و حقوق‌بگیران نجومی که توان مدیریت سرمایه‌گذاری اندوخته‌ها را ندارند، اشاره کرد و گفت: این عوامل از دلایل اصلی ایجاد بحران هستند. همچنین عدم واگذاری امور به سازمان‌ها و عدم برون‌سپاری، از دیگر مواردی است که سازمان را با مشکل مواجه کرده است.

به گفته رئیس کانون بازنشستگی تأمین اجتماعی شمیرانات، تصویب قوانینی مانند بازنشستگی زودتر از موعد، اجرای طرح تحول سلامت، بیمه قالیبافان، خادمین مساجد و باربران، مزایای مرخصی استحقاقی ایام اسارت آزادگان، 23 درصد حق بیمه دوران سربازی، حق بیمه جانبازان، حق بیمه نویسندگان و ... از جمله مواردی است که اجرای آن به سازمان تأمین اجتماعی تحمیل شده است و سازمان را با مشکل و بحران روبرو کرده است.

احمدی پنجکی با اشاره به اینکه اموال تأمین اجتماعی حق‌الناس است، گفت: افرادی که موجب ایجاد بحران مالی در این سازمان شدند، باید در برابر قانون و خداوند، بیمه‌شدگان و بازنشستگان پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: از دولت انتظار داریم با آسیب‌شناسی سازمان، مشکلات را حل کند تا مردم در زمان بازنشستگی و ناتوانی دچار مشکل نشوند.

دبیر کانون بازنشستگان استان تهران ضمن انتقاد از اینکه این فاجعه بیخ گوش مملکت و نظام است، گفت: متأسفانه هشدارهای دلسوزان به نتیجه نرسیده است به طوری که فساد در انتصابات، باندبازی و رانت، حقوق‌های نجومی و... به وضوح دیده می‌شود.

احمدی پنجکی از وزیر رفاه خواست در گام اول مبارزه با فساد را ارزیابی کند و ما منتظر یک گام عملی در مبارزه با فساد در سازمان تأمین اجتماعی هستیم.

وی به بدهی دولت به این سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: بدهی‌های دولت در حال حاضر به بیش از 150 هزار میلیارد تومان می‌رسد که این بدهی ناشی از عدم پرداخت سه درصد حق بیمه سهم دولت ایجاد شده است. درحالی‌که به تازگی عنوان شده سود آن را در نظر نمی‌گیرند و فقط خالص بدهی را محاسبه می‌کنند که این ظلمی در حق بازنشستگان و بیمه‌شدگان سازمان است.

رئیس کانون بازنشستگی تأمین اجتماعی شمیرانات گفت: اگر ما وام سه میلیون تومانی از بانک رفاه بگیریم، دو ماه تأخیر داشته باشیم، سود تأخیر را محاسبه و در برخی موارد جلوی حقوق ما را نیز می‌گیرند. چطور در بدهی به این بزرگی که حق بیمه‌شدگان و بازنشستگان است، فقط خالص پرداختی را محاسبه می‌کنند

 
احمدی پنجکی همچنین اظهار داشت:حق بیمه‌هایی که به تأمین اجتماعی پرداخت می‌کنیم و با این پول سرمایه‌گذاری می‌کند، مانند بیمارستان میلاد که از پول خود بازنشستگان و بیمه‌شدگان است، برای تعیین وقت در حال حاضر باید 6 ماه منتظر باشیم و یک بازنشسته‌ای که مریضی سختی دارد، بعد از 6 ماه معلوم نیست که زنده باشد یا نه. چرا به مشکلات درمانی بازنشستگان رسیدگی نمی‌شود؟ تمام این موارد از مشکلات اساسی است که با آن روبرو هستیم و خواستار رسیدگی و پیگیری دولت و مجلس هستیم.

وی به همسان‌سازی حقوق‌ها اشاره کرد و افزود: در برنامه ششم توسعه قرار بود همسان‌سازی حقوق اجرایی شود درحالی‌که هم‌اکنون در سال دوم آن هستیم اما خبری از همسان‌سازی نیست و باید هر چه زودتر تکلیف این موضوع را مشخص کنند چرا که در ماه‌های پایانی سال که شورای عالی کار برای حقوق و دستمزد تصمیم‌گیری می‌کند، باید تکلیف همسان‌سازی‌ها نیز مشخص شده باشد.

به گفته دبیر کانون بازنشستگان استان تهران، افزایش 20 درصدی حقوق‌ها در سال آینده با توجه به نوسانات ارزی و مشکلات اقتصادی بازنشستگان، اصلاً کافی نیست و ما خواستار افزایش بیشتری هستیم که البته افزایش 20 درصدی، مشکل ما را حل نمی‌کند و خواستار این هستیم که به جای افزایش‌ها، قیمت‌ها متعادل شود چرا که یک بازنشسته نمی‌تواند با حقوقی که دارد، هم مشکل درمان، معیشتی و ... را حل کند و هم گوشت 100 هزار تومانی بخرد.

وی در خصوص سهم درمان و واریز آن به خزانه خاطرنشان کرد: ما با این موضوع مخالفیم و یکی از خواسته‌های ما این است که سهم درمان کارگران و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی به حساب خود سازمان برگردد و برای آنها هزینه شود؛ این اقدام دولت و مجلس برای واریز سهم درمان به خزانه، این را نشان می‌دهد که مدیران ما لیاقت ندارند که پول ما را هزینه کنند به همین دلیل از کسی دیگر و سازمان‌ دیگر می‌خواهیم که آن را برایمان مدیریت کند.





نوع مطلب : بیمه کارآفرین، مقالات بیمه ای، اخبار بیمه ای استان، اخبار بیمه ای، اطلاعات بیمه ای، 
برچسب ها : بیمه شدگان تحت پوشش، صندوق بازنشستگی، کسری نقدینگی، مدیریت سرمایه گذاری اندخته ها، رئیس کانون بازنشستگی تامین اجتماعی، بدهی دولت ها، آسیب شناسی سازمان،
لینک های مرتبط : کافه بیمه، سامانه استعلام، بیمه مرکزی، محک، محسن مهربان، بیمه کار آفرین،
          
چهارشنبه 3 بهمن 1397

کافه بیمه(استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه در تمامی شرکت ها همراه با ارسال رایگان زیر نظر بیمه مرکزی)cafeebime.com

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی تعداد مشاوران خود در بخش های مختلف بیمه ای، درمانی و اقتصادی را از 30 به 9 نفر کاهش داد.

 در روزهای اخیر محمدحسن زدا سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با صدور احکامی مشاوران جدید خود را انتخاب کرد تا با همکاری این مشاوران، فعالیت های سازمان بهتر پیش برود.
بر اساس احکام صادر شده وی 9 مشاور در حوزه های بیمه ای، حقوقی، فرهنگی، اجتماعی و رسانه، فناوری اطلاعات و فرابری داده ها، مجلس، عمرانی، درمان و زنان و خانواده انتخاب شده اند.
پیش از این تعدادی از مدیران سازمان تامین اجتماعی نیز همزمان سمت مشاور مدیرعامل را برعهده داشته اند که با ساماندهی صورت گرفته، مشاوران سازمان تامین اجتماعی محدود به افرادی است که حکم جدید برای آنان صادر شده است.
در بین 9 مشاوری که در سازمان تامین اجتماعی منصوب شده اند، 6 نفر آنان پیش از این نیز مسئولیت مشاور در این سازمان را برعهده داشته اند.
به همین منظور فرخ ملک وند فرد به سمت مشاور مدیرعامل در امور بیمه ای، غلامعلی عابدی مشاور مدیرعامل در امور حقوقی، ابراهیم رستمیان به عنوان مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی، اجتماعی و رسانه و ابراهیم متین راد به سمت مشاور مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات و فرابری داده ها منصوب شدند.
محسن علیمردانی به سمت مشاور مدیرعامل در امور مجلس، سعید کاردار مشاور مدیرعامل در امور عمرانی، هدایت الله ادیب نیا مشاور مدیرعامل در امور درمان، علی کاشانی به سمت مشاور مدیرعامل و شیرین دخت فرهادی به عنوان مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده از سوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب شدند.
سازمان تامین اجتماعی با حدود 42 میلیون نفر بیمه شده و مستمری بگیر، 18 نوع خدمت بیمه ای و درمانی به افراد زیرپوشش ارائه می دهد.
این سازمان دارای مراکز مختلف بیمه ای و درمانی است و 356 بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تامین می کند.
بخش بیمه ای تامین اجتماعی دارای 480 شعبه در سراسر کشور است و خدمات بیمه ای این سازمان از طریق این واحدها به جامعه تحت پوشش ارائه می شود. همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان تر مردم به خدمات تامین اجتماعی، شعب اقماری و کارگزاری های این سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب، مشغول فعالیت هستند.





نوع مطلب : مقالات بیمه ای، اخبار بیمه ای، اطلاعات بیمه ای، اخبار بیمه ای استان، 
برچسب ها : مشاوران سازمان تامین اجتماعی، بخش های مختلف بیمه ای، حوزه های بیمه ای، بیمارستان و درمانگاه ه تامین اجتماعی، سرپرست سازمان تامین اجتماعی، فناوری اطلاعات و فرابری داده ها، مستمری بگیران،
لینک های مرتبط : کافه بیمه، استعلام بیمه، بیمه مرکزی، محک، محسن مهربان، بیمه کار آفرین،
          
چهارشنبه 3 بهمن 1397
کافه بیمه(استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه در تمامی شرکت ها همراه با ارسال رایگان)cafeebime.com
علی اکبر شمس در این دستور کتبی آورده است: باید به محض وصول پرونده به اجرای احکام با تعیین مهلت محدود، اخطار اجرای حکم به شرکت های بیمه داده شود و در صورت عدم پرداخت دیه مصدومین از طریق قانونی نسبت به اخذ این خسارت ها به صورت قهری اقدام گردد.
وی تصریح کرد: با عنایت به وصول گزارشات متعدد مبنی بر گلایه مندی و نارضایتی مراجعین در خصوص پرونده تصادفات و اینکه شرکت های بیمه بعد از مکاتبه اجرای احکام با آنها، فرآیند زمان بری را تعریف نموده اند و مصدومین را پس از طی فرایند طولانی قضایی در دادسرا، دادگاه بدوی و محاکم تجدید نظر، دوباره به مراجع بهداشتی، درمانی و بیمارستان ها، اورژانس و پزشکی قانونی احاله می نمایند و این رویکرد و دادرسی بیمه ای موجب اعتراض مردمی و اطاله فرایند اجرا شده است، بر حسب وظیفه ذاتی دادسرا و اجرای احکام باید نسبت به رفع این موانع و رساندن سریع تر حقوق مردم به آنها اقدام ویژه صورت گیرد.
این مقام قضایی در ابلاغ دستور خود، پذیرش ادعاهایی از جمله احتمال صحنه سازی و تشکیک در میزان و نوع صدمات در واحد اجرای احکام را فاقد وجاهت دانست و تأکید کرد: این ادعا ها و مباحث نباید مانع اجرای سریع احکام شود؛ شرکت های بیمه  صلاحیت تفسیر آراء دادگاه ها را نداشته و نباید مورد توجه مجموعه اجرای احکام قرار گیرد.
وی در خصوص بررسی ادعاهای شرکت های بیمه، ابراز داشت: چنانچه شرکت های بیمه ادعایی در این خصوص دارند موظفند به دادگاه مراجعه نموده و با طرح دعوی و اخذ دستور موقت یا دستور توقف اجرای حکم، درخواست رسیدگی ارائه نمایند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، راجع به اخذ رضایت مصدومین در واحد های بیمه گر نیز تأکید کرد: در خصوص اخذ رضایت از مصدومین در واحد های بیمه گر نیز نظارت شود تا حقوق مردم تضییع نگردد و به نحو اکراه در شرکت ها از مراجعین رضایت اخذ نگردد.
شمس، معرفی شرکت‌های بیمه‌ای که در اجرای احکام تعلل می‌نمایند و یا در انجام تعهدات کامل خود اهمال می نمایند را جهت برخورد قانونی به دادسرا خواستار شد.




نوع مطلب : مقالات بیمه ای، خسارت بیمه شخص ثالث، اخبار بیمه ای استان، اخبار بیمه ای، اطلاعات بیمه ای، دیه، بیمه بدنه، بیمه کارآفرین، 
برچسب ها : پراخت خسارت شرکت های بیمه، رضایت مصدومین، واحد های بیمه گر، شرکت های بیمه ای، پرونده تصادفات، تهعدات شرکت های بیمه، صحنه سازی و تشکیک،
لینک های مرتبط : کافه بیمه، سامانه استعلام، بیمه مرکزی، بیمه کار آفرین، محک، محسن مهربان،
          
چهارشنبه 3 بهمن 1397
کافه بیمه(استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه در تمامی شرکت ها همراه با ارسال رایگان زیر نظر بیمه مرکزی)

150نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور خواستار رسیدگی وی به شرایط نامطلوب بیمه تکمیلی فرهنگیان شدند.

متن این نامه به شرح ذیل است:

شرایط نامطلوب بیمه تکمیلی فرهنگیان که سبب نارضایتی حداکثری در میان فرهنگیان کشور شده است در این خصوص اعتراضات متعددی از کانال‌های مختلف به دست اینجانبان رسیده است.
سهم وزارت آموزش و پرورش و افزایش نرخ‌های جدید باعث فشار اقتصادی به خانواده فرهنگیان جامعه شده است، عدم پوشش بیمه درمانی متناسب با معطوف نبودن آن به پیشگیری، نبودن نظارت نمایندگانی از فرهنگیان عضو بیمه تکمیلی بر چگونگی روند بیمه، به رسمیت نشناختن ادارات فرهنگیان، تشکیل‌های صنفی، و شرکت‌های تعاونی برای بستن قرارداد با شرکت‌های بیمه، نرخ گذاری درسال جدید بدون هیچ برتری خدمات، دوگانه دیدن فرهنگیان شاغل و بازنشسته در ارایه خدمات از جمله این موارد است.
ما خواهشمندیم دستورات لازم را در راستای حل این مشکلات ارایه کنید
در این خصوص پیشنهاد می‌شود بیمه قبلی برای همه فرهنگیان به مدت یکماه تمدید شود، سهم ۵۰ درصدی وزارت در حمایت از بیمه تکمیلی فرهنگیان همانند بسیاری از ارگان‌های دیگر لحاظ شود.
زارعی- کارشناس و مشاور بیمه ای




نوع مطلب : مقالات بیمه ای، اخبار بیمه ای استان، اطلاعات بیمه ای، اخبار بیمه ای، 
برچسب ها : بیمه تکمیلی فرهنگیان، سهم وزارت آموزش و پرورش، خانواده فرهنگیان جامعه، فشار اقتصادی به خانواده ی فرهنگیان، بیمه درمانی، شرکت های تعاونی، نماینده مجلس شورای اسلامی،
لینک های مرتبط : کافه بیمه، استعلام بیمه، بیمه مرکزی، بیمه کار آفرین، محک، محسن مهربان،
          
سه شنبه 2 بهمن 1397

کافه بیمه(استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه در تمامی شرکت ها  همراه با ارسال رایگان در تمامی شرکت ها)cafeebime.com

رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا به بیان جزئیات تازه‌تری در خصوص راننده محور شدن بیمه شخص ثالث و اینکه نمره منفی‌دارها باید حق بیمه بیشتری بپردازد، پرداخت.

 سرهنگ محمد ترحمی رئیس اداره حقوقی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در خصوص جزئیات راننده محور شدن بیمه شخص ثالث اظهار داشت: بر اساس ماده ۱۸ قانون بیمه شخص ثالث مصوب سال ۱۳۹۵ مجلس شورای اسلامی، محاسبه حق بیمه پایه باید بر اساس فاکتورهای راننده محور مورد سنجش قرار گیرد.

رئیس اداره حقوقی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تصریح کرد: بر این اساس شاخص‌هایی برای دخالت رفتار انسان نظیر پرخطر بودن، نوع رانندگی یا محتاط بودن فرد برای تعیین حق بیمه پایه بر اساس آئین‌نامه اجرایی ماده ۱۸ قانون بیمه تعریف شده که مورد تصویب قرار گرفته است؛ لذا هم اکنون با در نظر گرفتن فاکتورهای شامل قانون پذیر بودن راننده و خطرات ناشی از پیمایش وسیله نقلیه، حق بیمه تعریف شده است که لازم است شهروندان در آن خصوص اطلاعات لازم را داشته باشند.

حق بیمه راننده محو با چه معیارهایی تعیین می شود؟

وی به مورد مهمی در این خصوص پرداخت وگفت: در صورتی که راننده‌ای مرتکب تخلفات حادثه‌ساز موضوع ماده ۷ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی شود با توجه به تصریح بودن قانون مشمول نمرات منفی می‌شود؛ در صورتی که مجموع نمرات منفی به ۳۰ نمره برسد گواهینامه به مدت سه ماه ضبط می‌شود.

سرهنگ ترحمی تصریح کرد: در صورتی که گواهینامه ضبط شود، رانندگی فرد در حکم رانندگی بدون گواهینامه محسوب شده و در صورت بروز تصادف برابر ماده ۱۵ قانون بیمه، خسارت و دیه به زیان دیده پرداخت می‌شود لیکن از مقصر حادثه بازیافت می‌شود.

وی ادامه داد: برابر ماده ۱۴ بیمه شخص ثالث در صورتی که راننده‌ای مرتکب تخلف حادثه‌ساز شده و تصادف کند برای بار اول ۲ و نیم درصد، بار دوم ۵ درصد و بار سوم ۱۰ درصد از میزان دیه و خسارت پرداخت شده از مرتکب بازیافت می‌شود.

این مقام ارشد اداره حقوقی راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی افزود: مضاف بر همه این موارد بر اساس ماده ۱۸ قانون بیمه شخص ثالث  و آئین‌نامه اجرایی آن به ازای هر نمره منفی در زمان خرید بیمه نامه یک درصد و تا حداکثر ۳۰ درصد به حق بیمه پایه اضافه می‌شود.

سرهنگ ترحمی اظهار داشت: اگر شخصی ۳۰ نمره منفی داشته باشد ضمن اینکه گواهینامه‌اش ضبط شده و حق رانندگی ندارد در زمان تمدید بیمه نامه ۳۰ درصد به حق بیمه پایه اضافه می‌شود؛ در ضمن به ازای هر تخلف حادثه‌ساز ثبت شده در دوره اعتبار بیمه‌نامه قبلی غیر از تخلفات موضوع ماده ۷ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی نیز نیم درصد و تا حداکثر ۳ درصد به حق بیمه پایه مرتکب تخلفات حادثه‌ساز اضافه می‌شود.

وی اجرای این موارد را به خاطر نقش ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز در تهدید برای سلامتی، جان ومال شهروندان دانست و گفت: اشخاصی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز می‌شوند علاوه بر اینکه خود را به خطر می‌اندازند موجب آسیب به جان و مال سایر شهروندان را نیز فراهم کرده و به شدت ایمنی ترافیک را به خطر می‌اندازند.






نوع مطلب : مقالات بیمه ای، اخبار بیمه ای استان، اطلاعات بیمه ای، اخبار بیمه ای، 
برچسب ها : راننده متخلف حادثه ساز، قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، نمره منفی رانندگان متخلف، تخلفات حادثه ساز، پلیس راهنمایی رانندگی، پرخطر و کم خطر بودن رانندگان، قانون پذیر بودن راننده،
لینک های مرتبط : کافه بیمه، سامانه استعلام، بیمه مرکزی، محک، محسن مهربان، بیمه کار آفرین،
          
دوشنبه 1 بهمن 1397

کافه بیمه(استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه شخص ثالث در تمامی شرکت ها همراه با ارسال رایگان زیر نظر بیمه مرکزی)cafeebime.com

راننده محوری به منزله ان است که هر کسی به اندازه ریسکی که دارد باید حق بیمه بپردازد و بدین معنی نیست که اگر مثلا پنج نفر از یک خودرو استفاده می کنند باید به اندازه پنج بیمه نامه حق بیمه پرداخت کنند ،تفسیرهای نادرستی که در فضای مجازی ایجاد شده به دلیل نااگاهی از قانون جدید بیمه شخص ثالث است.

انتشار اخبار ضدو نقیض و تحلیل های مختلف در فضای مجازی در خصوص راننده محور شدن بیمه شخص ثالث و برخی اظهارات مبهم با این مضمون که صنعت بیمه تلاش دارد از این طریق به دنبال تعدیل زیان شرکت های بیمه باشد به شدت در فضای مجازی پخش می شود همچنین برخی ازین اظهارات با برداشتهای نا مشخص این تعبیر را دارند که  این طرح و مکانیزم اجرای آن، هزینه مضاعفی را به خانوارها بخصوص در شرایط فعلی تحمیل می کند.
  روز گذشته تحلیل چهار کارشناس صنعت بیمه با تاکید بر متقن نبودن این اظهارات را منتشر کرد.

در ادامه بررسی ها علی اصغر عنایت ، دبیر کارگروه اتومبیل سندیکا گفت:قانون جدید بیمه شخص ثالث  سال 95 به تصویب رسید و طبق این قانون،  آیین نامه های اجرائی و نرخ نامه باید توسط شورای عالی بیمه به مرور به تصویب برسد.

عنایت با بیان اینکه  در قانون جدید  وسیله نقلیه ، فرد راننده ، افراد کم درامد و استفاده کنندگان از ماشینهای فرسوده مورد توجه قرار گرفته ، تصریح کرد:در قانون جدید رشته ثالث تاکید شده است که تا پایان برنامه ششم توسعه ، بیمه نامه شخص ثالث  باید راننده محور شود و این تکلیف قانونی می باشد.

دبیر کارگروه اتومبیل سندیکای بیمه گران تاکید کرد : راننده محوری به منزله ان است که هر کسی به اندازه ریسکی که دارد باید حق بیمه بپردازد و بدین معنی نیست که اگر مثلا پنج نفر از یک خودرو استفاده می کنند باید به اندازه پنج بیمه نامه حق بیمه پرداخت کنند ،تفسیرهای نادرستی که در فضای مجازی ایجاد شده به دلیل نااگاهی از قانون جدید بیمه شخص ثالث است.

عنایت در تشریح این موضوع افزود:فاکتور استفاده چند نفر از یک ماشین و تاثیر ریسک آن در میزان حق بیمه تنها یک نمونه از چندین شاخص  موثر در راننده محوری محسوب می شود و فاکتورهای اساسی دیگری همچون  نمره منفی در رانندگی ، ریسک راننده ، سوابق و  جرائم رانندگی و ... موثر است و استفاده چند نفر ازیک خودرو تنها ممکن است مقدار جزئی و اندکی به رقم حق بیمه اضافه کند.

 دبیر کارگروه اتومبیل سندیکا با بیان اینکه راننده محوری در قانون تصریح شده و بیمه مرکزی نیز موظف به اجرای قانون است ، گفت:علت تاکید قانون بر راننده محوری نیز ایجاد عدالت در تعیین حق بیمه ثالث می باشد زیرا اساسا در هیج جای دنیا راننده پرریسک و کم ریسک حق بیمه یکسانی ندارند.

عنایت تاکید کرد : آیین نامه ای که دولت بر اساس قانون مصوب کرده تغییر ناپذیر است و در این ایین نامه  اصول کلی مبنا قرار گرفته که این اصول را باید شورای عالی بیمه در محاسبه حق بیمه سالانه لحاظ کند به عبارتی از انجا که در ابتدای هر سال باید در نرخ نامه ثالث تجدید نظر شود این اصول کلی  برای تعیین حق بیمه  باید رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه صنعت بیمه در مقوله راننده محورشدن ثالث در راستای مصوبه هیات وزیران و ایین نامه های موجود حرکت می کند،مجددا تصریح کرد :
شایعات فضای مجازی مبنی بر دریافت حق بیمه از تعداد نفراتی که از یک خودرو استفاده می کنند به هیچ وجه صحت ندارد.

دبیر کارگروه اتومبیل سندیکا افزود:  در شش ماه گذشته نسبت خسارت بیمه های اتومبیل در صنعت بیمه به دلیل گران شدن قطعات خودرو به شدت افزایش یافته است که ضروری است ،سال اینده در شورای عالی بیمه باید در این خصوص چاره اندیشیده شود که البته عواض وارده به صنعت بیمه را نیز باید به چالش ها اضافه کرد.

  به نظر می رسد راننده محور شدن بیمه نامه شخص ثالث نیازمند ملزومات و بسترهائی است که حداقل در شرایط فعلی مهیا نیست چرا که به زعم کارشناسان اجرای این تبصره موکول به همکاری اداره ثبت احوال، بانک مرکزی و نیروی انتظامی و سایر نهادهای ذیریط است.

زارعی-کارشناس و مشاور بیمه ای 





نوع مطلب : مقالات بیمه ای، بیمه کارآفرین، اخبار بیمه ای استان، خسارت بیمه شخص ثالث، اطلاعات بیمه ای، اخبار بیمه ای، دیه، بیمه ثالث، بیمه بدنه، 
برچسب ها : کارشناس صنعت بیمه، دبیرکارگروه اتومبیل سندیکا، آیین نامه های اجرایی بیمه، راننده محور شدن بیمه شخص ثالث، راننده پرریسک، حق بیمه سالیانه، گران شدن قطعات خودرو،
لینک های مرتبط : کافه بیمه، استعلام بیمه، محک، محسن مهربان، بیمه کار آفرین، بیمه مرکزی،
          
دوشنبه 1 بهمن 1397


( کل صفحات : 3 )    1   2   3   


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
پربازدیدترین مطالب
تماس با ما اوقات شرعی پنجره جدید مشاهده صفحه جدید افراد انلاین Online User ابزار نضر سنجی IS
کد الکسا
فال عشق
اخرین اخبار
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات